خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/13 - 14:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حق وردی ضمن محکومیت ترور نایب رئیس جنبش حماس:

این ترورها نتیجه درماندگی رژیم صهیونیستی در برابر گروه‌های مقاومت فلسطینی است

نماینده مردم شهریار در مجلس طی پیامی ترور شیخ صالح العاروری، نایب‌رئیس جنبش حماس و فرمانده مجاهد مقاومت و دو‌تن از فرماندهان گردان‌های قسام در بیروت را محکوم‌کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین حق وردی نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن محکومیت  ترور شیخ صالح العاروری، نایب‌رئیس جنبش حماس و فرمانده مجاهد مقاومت و دو‌تن از فرماندهان گردان‌های قسام در بیروت، گفت: بی شک این ترورها و شهادت‌ها، نتیجه درماندگی و شکست های سنگین و غیرقابل ترمیم رژیم متجاوز صهیونیستی در برابر گروه‌های مقاومت فلسطینی و ملت مقاوم فلسطین است. 



متن پیام به شرح ذیل است:



بسم الله الرحمن الرحیم



ولا تحْسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه أمْواتًا بلْ أحْیاءٌ عنْد ربّهمْ یرْزقون



بار دیگر رژیم جنایتکار صهیونیستی با ترور نیروهای مجاهد مقاومت چهره واقعی خود را برای ملت‌های آزاده نمایان ساخته و با بیشرمی تمام، به نقض قوانین بین‌الملل پرداخته و موجب شهادت مظلومانه  تعدادی از نیروهای مجاهد جبهه ی مقاومت شدند.



بی شک نام آن شهیدان سربلند که برای دفاع از ملت مقاوم فلسطین به درجه رفیع شهادت نایل شدند، به نیکی در اذهان مردم قدرشناس این ملت خواهد ماند.



بی شک این ترورها و شهادت‌ها، نتیجه درماندگی و شکست های سنگین و غیرقابل ترمیم رژیم متجاوز صهیونیستی در برابر گروه‌های مقاومت فلسطینی و ملت مقاوم فلسطین است. 



این‌جانب ضمن عرض  تسلیت به رهبری جنبش حماس، مردم مبارز فلسطین و خانواده شهید راه قدس، شهید صالح العاروری و دیگر شهدای همراه ایشان، از خدای رحمان و رحیم برای خانواده‌های محترم شهیدان، صبر و اجر مسئلت داشته و امیدوارم روح بلند آنان با شهدای کربلا محشور شوند.



حسین حق‌وردی



نماینده مردم شریف شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی



پایان پیام

  • کد خبر : 374003
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم